viernes, 14 de octubre de 2016

 Samaín, Halloween... nós xa preparamos os nosos esqueletos.


Primeiro un pouco de cor...





E agora o divertido comeza... A xogarrrr !!!



















O que máis nos gustou: 

Equipo Huesín ( Nerea, Antía, Araceli,Wissal e Hiba): 

- Antía: A min gustoume cando me puxeron o esqueleto enriba e estaba moi pancha.
- Hiba: O que máis me gustou foi montar o esqueleto. 
- Wissal: Cando me puxeron o esqueleto enriba. 
- Araceli: Cando me puxeron o esqueleto enriba. 
- Nerea: O que máis me gustou foi cando montamos o esqueleto. 

 Equipo Coloridos (Lucila, Edurne, Brais, Mariano,Carla)

- Carla: O  que máis me gustou foi copiar as posicións.
- Lucila: Que me divertín moito. 
- Brais: Cando lle puxemos a Martín o esqueleto enriba. 
- Edurne: Cando operamos o esqueleto.
- Mariano: Foi cando xogamos o operando. 

Equipo Dentes de Sangue. ( Degüín, Pol. Iago R., Iago F )
- Iago R.: O que máis me  gustou  foi  cando   xogamos  ás  operacións.
- Degüín: O que máis me gustou   foi cando xogamos ás operacións. 
-Pol: O que máis me gustou foi xogar ás operacións. 
- Iago F.: O que máis  me gustou foi cando me puxeron os ósos enriba.

Equipo Lois ( Alex, Aquilés, Cristian, Martín, Lois)

- Lois: O que máis me gustou foi montar o esqueleto. 
- Alex: Cando xogamos o operando. 
- Aquilés: Montar o esqueleto. 
- Martín: Os ósos. 
- Cristian: Xogar a operando. 












1 comentario:

  1. Un trabajo muy logrado!!! Y el nombre dientes de sangre....muy apropiado para la época...

    ResponderEliminar